2015. február 2., hétfő

Azt játszom, hogy erős vagyok (Vers)


Azt játszom, hogy erős vagyok
Valahol mélyen mégis meghalok.
Félhetnék, de nem teszem
Egyedül maradtam, senkit se keresem.

Csak mondják, hogy úgy se fáj,
Hogy erős vagy, hogy ez jár
Én meg játszok ahogy mondják
Míg ők a sok baromságot összehordják.

Élhetnék, de húz a szál
Halhatnék, de vár anyám
Félhetnék, de nem merek
Bátor vagyok, mert azt mondták az legyek.

Azt játszom, hogy erős vagyok.
Mert azt mondták a nagyok.
Nem süt a nap,nincs holdvilág.
Elhervad az összes virág.

Mindenki mondja, erős vagy
De szólni esélyt nem is hagy.
Én játszom az oszlopot,
Minden szerepet mit rám osztotok.

Élhetnék, de ez szerep
Halhatnék, de nem lehet
Félhetnék, de nem szabad
Bátor vagyok, mert az maradt
-----

Szóval, pár szó: ez a vers olyan 3 hete íródott, hazafele buszozás közben. Mostanában egyre jobban úgy érzem, hogy a világ túl sokat vár el tőlem. 
A kép utána ugrott be, hogy jól nézne ki hozzá...
Szóval, yep ennyi. Remélem tetszett a vers! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése